ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

קולינריה ברומניה

קולינריה ברומניה
רומניה היא יעד נהדר לבלות בו. הנופים המקסימים שבה, הערים הגדולות והתוססות, התרבות המקומית המיוחדת וכמובן האוכל הרומני שקשה להתעלם ממנו. במסגרת לא מעט טיולים מאורגנים לרומניה עושים עצירה של יום או יותר בבוקרשט הבירה, עצירה שכוללת בין היתר גם ביקור במסעדות המקומיות והטובות. הקולינריה ברומניה ידועה בכל העולם ומי שמגיע לביקור בה מומלץ לו לנסות את המנות הרומניות המוכרות. הנה סקירה על כמה מסעדות טובות בבוקרשט שכדאי לעצור בהן לארוחה:

1. לצד לא מעט אטרקציות ברומניה וגם חיי לילה ברומניה ובעיקר בבוקרשט המוכרים בכל העולם, אפשר למצוא שפע של מסעדות טובות. אחת מהן היא המסעדה Bradet, שאמנם איננה גדולה בהשוואה לאחרות אך מציעה מהמטבח המסורתי המקומי המצוין. מי שמגיע למסעדה יוכל לטעום מהמרקים הטובים שבמקום, מהלחם הטרי שמוגש לצידם וגם ממנות חמות נוספות שיעשו טוב בבטן.
2. מסעדת La Mama, וכפי שניתן לנחש משמה, היא מסעדה שמציעה לאוכלים מנות מסורתיות מבית אמא. המנות טריות וטובות מאד ומתבססות על חומרי גלם מקומיים. בתפריט העשיר אפשר למצוא מרק כדורי בשר, תבשיל משובח של טלה וגם סלטים פשוטים ותוספות טובות. המחיר זול יחסית, המנות גדולות ומשביעות והאווירה במקום נפלאה.
3. מי שמגיע אל בוקרשט במסגרת טיול מאורגן ורוצה להשקיט מעט את הרעב, מסעדת Vatra היא מקום נהדר לעצור בו. גם כאן מדובר במסעדה עם תפריט מסורתי של מנות רומניות מוכרות, מסעדה גדולה שמגישה מנות טעימות מאד ובמהלך סופי השבוע כשהיא פתוחה מציעה גם הופעת פולקלור למבקרים. זוהי חוויה קולינרית תרבותית נפלאה.
4. מסעדת Joseph היא מסעדתו של השף יוסף חדד, שף ישראלי שמצליח מאד ברומניה. מסעדתו נחשבת לאחת המוצלחות במדינה ולא בכדי. קשה מאד למצוא מקום פנוי במסעדה ואם רוצים לאכול בה כדאי מאד לדאוג להזמין מנות מראש. המסעדה מציע תפריט עשיר בטעמים ייחודיים, המשלבים בין המטבח הרומני המקומי למטבחים מכל רחבי העולם.
5. מסעדה עם שפע של מנות בשריות, חלביות ומנות קינוח משובחות היא מסעדת Mica Elvetia, מסעדה בסגנון שוויצרי-גרמני שמומלצת מאד בימים קרים וגשומים. המסעדה מגישה לאורחים בה מנות טריות, המתבססות על חומרי גלם עונתיים מה שהופך אותה למסעדה מבוקשת מאד בעיר, כזו שרבים מעוניינים להגיע אליה כדי לטעום את הטעמים המשובחים היוצאים ממטבחו של השף.
6. מי שמגיע לברשוב במהלך הטיול, מסעדת Nagra היא מסעדה מצוינת שנמצאת בפתחו של אתר הסקי. מדובר במסעדת פועלים נפלאה שמציעה אוכל פשוט בעיקר, אוכל מסורתי עממי מאד. אפשר למצוא בתפריט מרקים עשירים ועוד לא מעט דברים טובים שמחממים את הבטן בימים קרים ומושלגים.
7. מסעדה נוספת מומלצת בברשוב היא מסעדת Bella Muzica, מסעדה המתמחה במנות בשר צייד. המנות מלוות בחמוצים שהכינו בו במקום וגם בסלטים ביתיים, מרקים חמים ותבשילים שונים.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015