ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

קולינריה בסין

סין היא אחת הארצות היפות בעולם וכל אחד חייב לבקר בה לפחות פעם אחת בחייו. סין היא ישות גיאוגרפית ותרבותית בת אלפי שנים והיא אחת העתיקות שבתרבויות העולם, והיא מציעה טעימה הן מההיסטוריה ומהתרבות שלה והן מהחדשנות שלה. את המושג "חיי לילה בסין" כל מי שמבקר בה מכיר, חיים תוססים ודינאמיים המבטאים את שילובה עם תרבויות אחרות על פני הגלובוס – ברים עם קוקטיילים מיוחדים, מסעדות מסורתיות או טרנדיות, ומועדונים רועשים עם כל סוגי המוזיקה. אך סין היא גם פנינה קולינרית משמעותית, מקום בו החך יכול לגלות טעמים חדשים.

קצת על המטבח הסיני...

המטבח הסיני נחשב לאחד המגוונים והעשירים שקיימים בעולם. בעולם המערבי אנו מכירים את המנה העיקרית כבשר, אך בסין המנה העיקרית מורכבת בעיקר מאטריות ואורז. המרק החם הוא מרכיב בלתי נפרד מהארוחה בעיקר בגלל שהסינים מאמינים שמשקאות חמים מסייעים לעיכול, והמזון המוצק נאכל עם ה"צ'ופסטיקס" הידועים הלא הן מקלות האכילה המסורתיים. יש כמה שיטות בהן נעשה שימוש במטבח הסיני: אידוי – נעשה בעיקר על ווק עם מים רותחים שזהו מתקן בן כמה קומות (מה שהוליד את הדים סאם הידוע) בישול אדום – שיטת בישול ארוכה הכוללת יין, סויה, תבלינים ומרק שבסופה מתקבל האוכל מרקם כהה ועשיר, טיגון ערבוב – שמצריך בישול קצר וחוסך באנרגיה, ובישול הבדולח – בישול קצר במים רותחים שגם כן חוסך באנרגיה.

תבלינים בסין

קולינריה בסין כחלק מטיול מאורגן לסין תחשוף בפניכם גם את שיטת התיבול. לא משנה כמה תחפשו על השולחנות לא תמצאו מלח ופלפל עליהם, אלא במקום זאת יחכו לכם בקבוקים קטנים עם חומץ וסויה שאלו התבלינים השולטים במטבח הסיני. עוד תבלין נפוץ הוא אבקת העוף הידועה שמרכיבה לא מעט מנות בסין, ואם תחפשו מנה ללא התבלין הזה די תתקשו למצוא...

חוויית המסעדות העממיות

אטרקציות בסין כוללות לא מעט מסעדות טרנדיות בהן ניתן למצוא מנות שונות ולא שגרתיות, אך יש גם לא מעט מסעדות עממיות בה. במסעדות הללו המזון מוגש למרכז השולחן וכל אחד לוקח לעצמו מן המנה, ואם מפריע לכם עישון אתם עלולים להיות בבעיה בחלק מהמסעדות הללו מכיוון שבסין אין חוקי עישון מחמירים כמו בעולם המערבי ונהוג במסעדות הללו לעשן ולשתות תוך כדי הארוחה. אם אתם לא מתחברים לא למסעדות העממיות ולא למסעדות הטרנדיות או היוקרתיות, יש לנו בשורה טובה בשבילכם – בסין יש גם מסעדות שגרתיות של הרשתות המוכרות בעולם כמו מקדונלדס, ותוכלו לשבת שם ולאכול את המזון האהוב עליכם והמוכר לכם.

הקולינריה בסין עשירה והיא מציעה לכולם מגוון רחב ומהנה. סין היא מדינה מלאה באטרקציות וביניהן אטרקציות קולינריות רבות, ויש היום אף טיולים שמתמקדים בקולינריה בסין ואנשים מצטרפים לטיולים הללו מכל רחבי העולם.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015