ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חיי לילה בסין

סין קיימת כבר אלפי שנים והיא אחת העתיקות שבתרבויות העולם, אך מעבר להיותה פנינה היסטורית חשובה בעולמינו היא גם מודרנית ותוססת. סין היא אחד המקומות המתויירים ביותר בעולם וכל אחד יכול למצוא בה את מה שהוא אוהב בין אם זו אומנות ייחודית, אוכל מגוון, וכמובן אין ספור אטרקציות וחיי לילה תוססים. חיי הלילה בסין הופכים למעניינים יותר ויותר ככל שעוברות השנים, והיא נחשבת לאחד ממגרשי המשחקים הליליים המרגשים והמהנים ביותר. חיי הלילה בסין ובעיקר בעיר הבירה בייג'ינג כוללים ברים מיוחדים, מסעדות בסגנונות שונים, מלונות מפנקים ומועדונים נוצצים. בין אם אתם מגיעים עם טיול מאורגן לסין ובין אם באופן פרטי, אתם חייבים לטעום מחיי הלילה שהיא מציעה, והמגוון עצום.

חיי לילה שוקקים

בייג'ינג כעיר הבירה מציעה אם כן חיי לילה שוקקים ודינאמיים. תוכלו למצוא בה גלריות מיוחדות המבטאות את המורשת הסינית ותקופות שונות באומנות, אך בעיקר תוכלו ליהנות בה מברים מגוונים ומתרבות קוקטיילים מפותחת. חלק מהקוקטיילים המוצעים בברים אלו הם יצירתיים במיוחד וייחודיים לסין ולבייג'ינג בפרט, קוקטיילים כמו ה- Emperor's Whiskers המשלב וורמוט עם תה מהונדס. בברים הללו יש לא מעט ערבי ג'אז, מוזיקה קלאסית ושאר סוגי מוזיקת עולם מיוחדת. המועדונים רועשים ורחבות הריקודים מלאות בין במקומיים ובין בתיירים לאורך כל שעות הלילה.

מסעדות איכותיות וטרנדיות

אם אתם מארגנים טיולים מאורגנים לסין או אם אתם חלק מטיול כזה או מגיעים אליה באופן עצמאי, לא תוכלו לדלג על המסעדות שהיא מציעה. סין וספציפית בייגי'נג מציעות כחלק מחיי הלילה מסעדות מקומיות בסגנונות שונים, מסעדות סטנדרטיות או טרנדיות בהן תוכלו למצוא אוכל מיוחד או מקומי פשוט. האורז הידוע בקומבינציות שונות, סוגי בשר שלא טעמתם ככל הנראה מימיכם כמו ציפור מפוטמת או ביצי אווז, ומסעדות צמחוניות וטבעוניות רבות. העלויות אומנם לא זולות בעיקר במסעדות הטרנדיות, כשארוחה לזוג יכולה להתחיל בכמה עשרות בודדות של דולרים או בכמה מאות דולרים במסעדות היוקרתיות והטרנדיות. המגוון העצום של המסעדות יאפשר לכם לבחור את מה שמתאים לכם הן בסגנון שלכם והן במצב הרוח שלכם.

סין – אין סוף אטרקציות

אטרקציות בסין לא חסר ומי שביקר בה התוודע למגוון העצום שקיים בה לכל אחד ובכל גיל, אך חיי הלילה הם המיוחדים שבהן. למי שמגיע לסין ובעיקר לאזורים המתויירים וספציפית לבייג'ינג, נראה  שכשהלילה יורד הדברים האמתיים רק מתחילים. סין היא מדינה בה מומלץ לבקר לפחות פעם אחת בחיים ולטעום ממה שהיא מציעה, וחיי הלילה הם מרכיב מרכזי בה שאסור לוותר עליו. בין אם אתם מגיעים לבד ובין אם אתם מחפשים טיול מאורגן ומהנה לסין, אתם חייבים להיחשף לחיי הלילה שהיא מציעה. עולם חדש ומגוון, שמחה וכיף והמון מסעדות וברים בהם כדאי לבקר.

 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015