ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

אטרקציות במרוקו לטיול יחודי

אטרקציות במרוקו לטיול יחודי

 

חלקנו מכירים את מרוקו מסיפורים רחוקים של הסבים והסבתות שנולדו שם, ואחרים שמעו על המדינה מחברים שביקרו בחופשה או טיול מאורגן למרוקו. למי שמכיר את מרוקו רק מסיפורי העבר נראה כי מדובר במדינה ששמרה על שורשיה ההסטוריים, בה ארמון המלך הוא האטרקציה העיקרית. בפועל טיולים מאורגנים במרוקו של היום כוללים ביקורים גם באתרים ההיסטוריים, אך ניתן לפגוש בהן את יופיין של הערים הראשיות גם היום. אז אילו אטרקציות במרוקו לא כדאי לפספס?

 

ביקור בארמון המלך ברבאט - עיר הבירה של מרוקו

אטרקציה חשובה שהיא חלק מרכזי בכל טיול מאורגן למרוקו היא ארמון המלך ברבאט. במרוקו נמצאים מספר ארמונות ששרתו את משפחת המלוכה לאורך השנים, האטרקציה התיירותית המבוקשת ביותר ביניהם היא ארמון המלך ברבאט. מדובר במתחם מרשים שמקיפה אותו חומר ושם מתגורר בפועל המלך ומשפחתו. במסגד הנמצא במתחם הארמון שנבנה במאה ה-19, מקבל המלך את האורחים החשובים המגיעים לממלכה. החלק החיצוני עשוי להטעות, משום שמבחינה חיצונית הוא נראה שפוט ביותר. החלק המפואר הוא דווקא בתוך הארמון, אליו לא ניתן ניתן להכנס. בחזית הארמון ניתן להתרשם ממיצג מרשים של תותחים שנתרמו ממדינות שונות. ברבאט ניתן למצוא גם את מוזיאולום מוחמד החמישי, הקבור עם בניו במקום.

ביקור בקזאבלנקה

 

מרבית הטיולים המאורגנים למרוקו כוללים ביקור בעיר החדשה יחסית קאזאבלנקה. העיר שהוקמה בתחילת המאה העשרים כוללת את רובע אל חבוס המפורסם, כיכר מוחמד החמישי, מסגד חסן השני וטיילת עין די'אב. רבים מבקרים בה לאו דווקא בגלל אתרים הסטוריים, אלא משום שהיא העיר הפעילה והחדישה ביותר. למי ששמה של העיר נשמע מוכר מאוד-  שמו של הסרט הידוע בכיכובו של יהורם גאון "קאזאבלן"  לקוח משם העיר, ומשמעותו צרוף המילים הוא "בית לבן - קאסא-בלנקה".

 

ביקור במאראקש

 

את מאראקש וינסטון צ'רציל כינה בעבר אהובתו. העיר היא המודרנית ביותר במרוקו וכוללת את מועדוני הלילה הפופולריים ביותר בקרב הקהל המערבי. ניתן למצוא בה אפילו מקומות בילוי המותאמים לקהילה הגאה, ומתחמי חמאם ועיסוי מרגיאים למי שלא יכולים לוותר על חוויה של ספא בטיול. בתי ההארחה של מראקש המכונים "ריאדים" נחשבים למפנקים ביותר במרוקו. טיולים מאורגנים במרוקו כוללים בעיקר ביקור באטרקציות של העיר, ואת חיי הלילה תוכלו לחוות בטיולים משפחתיים או טיולי זוגות למדינה.

 

סיור בשווקים המקומיים

 

טיולים מאורגנים במרוקו יכול לכלול ביקור באתרים היסטוריים מרשים, אך את הילדים בדרך כלל ימשכו דווקא השווקים השונים במקום. אחת האטרקציות הגדולות של מרוקו היא השווקים בה. חגיגה של טעמים וצבעים, ובגדים בסגנון מרוקאי אפשר למצוא בשווקים ההומים בעיר פאס, וכן בשווקים בערים הגדולות בהן התרשמנו מהארמונות והמסגדים, כמו קאזאבלנקה, מראקש ורבאט.

 

להתרשם מהרי האטלס

 

למרוקו טופוגרפיה יחודית המושפעת מרכס הרי האטלס המרשימים המשתרעים במדינה. ההרים חרוצים במגוון של משטחי ירוקים במרבים עונות השנה, ומוביל אל מדבר סהרה, והדיונות המרהיבות שלה. טיולים מאורגנים במרוקו הכוללים ביקור בהרי האטלס עובדים בכפרים המרשימים בהם, וכמובן מגוון רחב של שווקים ססגוניים בו מוכרת האוכלוסיה המקורית את מרכולתה המורכבת מבדים מרוקאים, יצירות אומנות, וכמובן מעדנים מעשי ידם.



 

טיול נפלא!



מחפשים מאמר נוסף העשוי לעניין אתכם?

טרקים למגוון מדינות






חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015