ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

מדוע טיולי הג'יפים המאורגנים של איילה גיאוגרפית הם הטובים ביותר

מדוע טיולי הג'יפים המאורגנים של איילה גיאוגרפית  הם הטובים ביותר?

אם אתם שוקלים לצאת לטיול ג'יפים, יש הרבה מאד דברים שאתם כמובן מתחילים לחשוב עליהם - אתם חושבים מהיכן תמצאו סוכנות של השכרת רכב בחו"ל שתתאים לטיול ג'יפים, אם בוחנים מסלולים אפשריים, בודקים עלויות של ביטוח, ועוד. אולם, אתם יכולים כמובן להסיר כל דאגה מלבכם, כל עוד תבחרו בחברה המתאימה, אשר תארגן ותתפור עבורכם, את כל התוכנית של טיול הג'יפים. הכוונה שלנו היא כמובן לחברת איילה גיאוגרפית - חברת תיירות ישראלית חובקת עולם, אשר בין שלל ההתמחויות שלה, מציעה בין השאר תוכניות מעולות ומצוינות של טיולי ג'יפים מאורגנים. מה בעצם היתרונות המיוחדים של חברת איילה? בואו להכיר מקרוב ותתאהבו גם אתם!

 
כל היתרונות של חברת איילה גיאוגרפית

 

? היעדים - נתחיל בכך שאם אתם רוצים לצאת לטיולי ג'יפים במגוון יעדים בעולם, חברת איילה היא החברה עבורכם! החברה שלנו מתמחה בטיולי ג'יפים במקומות המדהימים והיפים ביותר בעולם. בין אם אתם חולמים על טיולי ג'יפים בקוסטה ריקה, טיולי ג'יפים באתיופיה, בקובה, באיסלנד, ביוון, בסין, בנפאל, ברומניה, בפירנאים או בכל אזור אחר שידוע כמוקד לטיולי ג'יפים - אתם תמצאו אותנו שם! הצוות של איילה מנוסה כאמור בארגון של טיולי ג'יפים בכל היעדים הללו ובעוד יעדים נוספים, מה שאומר שאתם עומדים לעבור חוויה יוצאת דופן.

 

? הניסיון - למדריכים של איילה, יש ניסיון רב בארגון של טיולי ג'יפים בחו"ל. המדריכים שלנו הם בעלי ניסיון של יותר מעשור בתחום של טיולי ג'יפים - מאז שהישראלים בעצם, החלו להתאהב בטיולים הללו. מדריך מנוסה הוא תמיד חובה בטיולי הג'יפים - הוא בעצם זה שמוביל את המסלול, הוא זה שמסביר על האתרים השונים, והוא בעצם האיש המרכזי שאפשר לסמוך עליו לאורך כל הטיול.

 

? בגלל הרכבים - ציינו שלקראת הטיול אתם תתחילו להתעניין בנושא של השכרת רכב בחו"ל, ובצדק רב. אתם כמובן יכולים להיות רגועים, כשמדובר על הג'יפים שחברת איילה תספק לכם. הג'יפים שלנו הם חזקים במיוחד, מאפשרים טיול טוב ובטוח, ועוברים כמובן בדיקות מקיפות בטרם הם יוצאים לדרך. חשוב מאד לציין גם, שבמסגרת המחיר שאתם משלמים לחברת איילה, אתם לא רק מקבלים רכבים - אתם מקבלים גם כיסוי מלא על כל ההוצאות הנלוות. במחיר הכולל שאתם משלמים אתם מקבלים כיסוי על פוליסת ביטוח מקיפה, וגם כיסוי מלא עבור כל הדלק שתעשו בו שימוש במהלך הטיול. בעצם - אינכם צריכים לדאוג לשום הוצאה נוספת לאורך הטיול!

 
רק צריך לבחור במסלול שמתאים לכם בעצם, ברגע שאתם בוחרים בטיולי הג'יפים המאורגנים של חברת איילה גיאוגרפית, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שאתם נמצאים בידיים טובות. צוות המדריכים שלנו מחכה לכם, ואתם מוזמנים כבר עכשיו לסקור את הטיולים הקרובים שיוצאים לדרך, ולשריין לעצמכם מקום.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015