ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חופשות חורף


חופשת חורף היא חופשה שלרוב תהיה מורכבת מדבר אחד עיקרי-סקי. נכון, אפשר בקלות לעבור בין אתרים שאינם בעלי שטח פתוח ואפשר בקלות גם לבקר במוזיאונים או בבניינים עתיקים וכנסיות בעלות מראה מיוחד, אך בשורה התחתונה רוב התיירים שבוחרים בחופשת חורף, יודעים שהסיכוי הגבוה ביותר ליהנות ממנה הוא באמצעות סקי.


חופשת סקי בטין
אחת המדינות אליה מגיעה כמות התיירים הגדולה ביותר כדי לעשות סקי היא צרפת. מדובר במדינה בעלת מרחבי סקי יוצאי דופן, כך שאין זה מפתיע שלכל מבקר במדינה מוצעים לא מעט אתרים נפלאים. אחת מחופשות הסקי הפופולריות ביותר בצרפת, ולמעשה באירופה כולה, היא חופשת סקי בטין. מדובר באתר עם הר שמתנשא לגובה של 3,450 מטרים ונחשב לאחד האתרים האהובים ביותר בצרפת. למעשה, מדובר באתר בו ניתן לגלוש גם בחודשי הקיץ, אך יחד עם זאת, כמו כל אתרי הסקי בצרפת ובאירופה כולה, התקופה המהנה ביותר לגלוש בו היא תקופת החורף. כמובן שלא רק חופשת סקי בטין ניתן למצוא בצרפת, אלא גם באתרים נוספים דוגמת האתר פורט דה סוליי. מדובר באחד האתרים בעלי מרחבי הסקי הגדולים ביותר בעולם אשר מתפרש על פני שטח עצום ומציע מסלולים נרחבים באורך כולל של כ-650 קילומטרים, כאשר חלקו אכן נמצא בשטח צרפת בעוד חלק אחר נמצא בשטח של שוויץ.



לגלוש באיטליה
כמובן שצרפת היא לא המדינה היחידה בשטחה ניתן למצוא אתרי סקי נהדרים ומהנים. ישנן עוד שפע של מדינות שמאפשרות ליהנות מסקי איכותי, כשאחת הבולטות שבהן היא איטליה. מתוקף היותה של ארץ המגף בעלת שטח נרחב של הרים מושלגים דוגמת ההרים האלפים וההרים הדולומיטים, ניתן למצוא לא מעט אתרי סקי בארץ זו. האתר הראשון אותו כדאי להזכיר הוא צ'רביניה, אולי אתר הסקי הפופולרי והמוכר ביותר באיטליה, זאת בזכות מסלולי הגלישה הרחבים והפתוחים שלו שהופכים אותו לאפשרות האטרקטיבית ביותר במדינה עבור גולשים מתחילים שמקבלים מרחבים גדולים לביצוע ניסוי וטעייה בעזרת מגלשיים וסנובורד. אתר נוסף ופופולרי לא פחות הוא האתר סלה רונדה, אתר שמקיף ארבעה עמקים יפהפיים ובעל נוף מרהיב אותו אפשר לפגוש בכל גלישה באחד המדרונות המושלגים של האתר.



מה ניתן לעשות לאחר הסקי
אחד היתרונות הגדולים של רוב אתרי הסקי באיטליה ובצרפת הוא שהכיף לא מסתיים אך ורק בגלישה, ואת הלילה אין כל צורך לבלות בין קירות חדר המלון בציפייה לבוקר הגלישה הבא, כי אם לעבור אותו בצורה מהנה של יציאה לאחד הברים או המועדונים שנמצאים בקרבתם. בנוסף, אתרים רבים מאפשרים ליהנות מאוכל מקומי ואיכותי באמצעות מסעדות יוקרה שמכינות תפריט עשיר של אוכל ויינות לגולשים, שסביר להניח שיהיו רעבים מאוד לאחר יום שלם של סקי.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015