ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

השכרת ג'יפ לטיול בחו"ל

טיול בחוץ לארץ יכול להיות בילוי מאוד מרגש ומלא בחוויות. אם אתם רוצים להפוך את הטיול שלכם ליותר מהנה אתם יכולים לשכור בחו"ל ג'יפ או רכב שטח אחר ולטייל בנופים מיוחדים של היעד שלכם. בארצות אירופה למשל אפשר ליהנות מאוד מטיולי ג'יפים בהרים, בארצות הברית יש הרבה שמורות טבע, מדבריות והרים שאפשר לטייל בהם על ג'יפ וגם בדרום אמריקה ואוסטרליה לא חסרים יעדים לטיול ג'יפים. השכרת רכב בחו"ל יכולה לשדרג את הטיול שלכם ולהפוך אותו להצלחה שכמוה עוד לא חוויתם. טיול עם רכב שכור ועוד עם רכב שטח שכור הוא טיול שיש בו הרבה מאוד אתגרים ואפשרויות רבות לבילוי משפחתי, זוגי או בילוי לבד ביחד עם הטבע הפראי. 

 

השכרת רכב בחו"ל – מה הן האפשרויות של השכרת רכב שטח בחו"ל
השכרת רכב בחו"ל יכולה להיעשות מהארץ או בחוץ לארץ. כאשר משכירים רכב במדינה זרה צריך להיות בעלי רישיון רכב בינלאומי. לאחר שהסדרנו את נושא הביטוח של הרכב (ושלנו) ואת הרישיון הבינלאומי שלנו אנחנו יכולים לשכור רכב. למעשה אנחנו יכולים לשכור איזה דגם מכונית שאנחנו רוצים. חשוב שנוודא שדגם המכונית שמשכירים לנו הוא בטיחותי ושהמכונית הספציפית שאנחנו מקבלים לא הייתה מעורבת בתאונות דרכים והיא עומדת בכל כללי הבטיחות. עוד חשוב לוודא אם הרכב שאנחנו נקבל או עם הילוכים ידניים או אם הוא רכב אוטומטי.

 

השכרת רכב בחו"ל – איזה דגם רכב מתאים לטיולי שטח?
איזה דגם רכב מתאים לשכור לטיול שטח? השכרת רכב בחו"ל לטיולי שטח יכולה לאפשר לנו לנהוג בג'יפים איכותיים מאוד. יש הרבה מאוד חברות מכניות שמייצרות רכבים איכותיים. אנחנו יכולים לשכור לטיול שלנו ג'יפ של סובארו, ג'יפ של טיוטה, ג'יפ של מרצדס ורכבים של חברות אחרות. חשוב שנבחר רכב ששנת הייצור שלו היא איכותית מאוד וחדשה יחסית ושאנחנו לא מקבלים רכב שיוצר לפני עשרים או חמש עשרה שנה.

 

השכרת רכב בחו"ל – מה כדאי לבדוק לפני שאנחנו משכירים רכב וממה כדאי להיזהר?
השכרת רכב בחו"ל היא צעד שיכול לקדם את הטיול שלנו ולהפוך אותו למאוד מוצלח. כאשר אנחנו מחליטים לשכור רכב חשוב שנוודא כמה מקומות יש ברכב לנושאים. חשוב שנוודא מה צריכת הדלק של הרכב והאם הוא חסכוני בדלק או לא. עוד חשוב לבדוק מה מידת ההתאמה של סוג הרכב לטיולים בתנאי שטח שונים כמו שלג, מדבר, אדמה סלעית ועוד... . בסופו של דבר כדאי לנו לעשות את כל הבירורים בנוגע לסוג הרכב ולחברה שממנה אנחנו שוכרים את הרכב בארץ. לאחר שנהיה בטוחים בנוגע לכל הפרטים נוכל לבחור את הרכב שהכי מתאים לנו כנהגים. עם הרכב הנכון נוכל ליהנות מטיול נפלא שבו נוכל לראות נופים מאוד מיוחדים. 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015