ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

נופש מאורגן- יתרונות וחסרונות


אחת ההתלבטויות של אנשים רבים בטרם יצאתם לנופש בחו"ל היא האם לעשות זאת באופן עצמאי, או שמא דווקא במסגרת של טיול מאורגן. לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו, כל אחד מהם יציע לנו חוויות אחרות. אז איך בכל זאת בוחרים?

מהו החסרון הגדול של נופש מאורגן
מצד אחד, כל אחד מעוניין להיות תלוי אך ורק בעצמו במהלך הטיול שלו, ולא להיות כפוף לגחמותיהם של אחרים. אחד היתרונות הכי גדולים של הטיול העצמאי, מה שהוא למעשה אחד החסרונות הכי גדולים של הנופש המאורגן, הוא התלות באנשים אחרים. נופש מאורגן בחו"ל הוא נופש אותו מתכננים מראש בו המסלול קבוע, אך לעיתים אולי אחד המטיילים לא מרגיש כל כך טוב או אפילו הולך לאיבוד, מה שעלול להוביל לעיכוב משמעותי בטיול המאורגן ואולי גם להחמצת מקומות אותם רציתם לראות, אך מפאת קוצר הזמן שנוצר תיאלצו לראות אותם רק בתמונות. התלות הזו מתבטאת גם באוטובוס שמסיע את הקבוצה, כאשר אם באוטובוס נוצרת תקלה כלשהי, או שנעשה נקר באחד הגלגלים, כל הקבוצה מעוכבת ועשויה לפספס חלק מרכזי בטיול. לעומת זאת, היה ויצאתם במסגרת טיול עצמאי, אתם לא תלויים באף אחד חוץ מעצמכם, ויכולים להסתמך על התחבורה הציבורית שתוביל אתכם אל היעד אותו אתם רוצים לראות, כאשר תקלה באוטובוס הציבורי עליו עליתם, פשוט תוביל אתכם לרדת ממנו ולעבור לאוטובוס אחר.

מהן יתרונות המדריך בטיול המאורגן
עם זאת, כמובן שיש גם יתרונות בנופש המאורגן להם לא תזכו במסגרת טיול עצמאי. הדבר הראשון הוא כמובן המדריך. עצם הימצאותו של מדריך בטיול מאפשרת לכם ליהנות משני דברים. הדבר המובן מאליו הוא הסברים על כל אתר בו תעצרו. כך, תוכלו ללמוד בצורה הטובה ביותר על המקום- מהי ההיסטוריה שלו, מה חשיבותו ובכלל, מדוע מלכתחילה היה שווה להגיע לכאן. מדריך קבוצה במסגרת נופש מאורגן מעניק גם יתרון שאינו מובן מאליו והוא ההתמצאות שלו בדרכים והשפה המקומית בה הוא שולט. בעזרת ההתמצאות בדרך ותקשור עם בני המקום בשפה אותה הם מבינים, הדרך הופכת להרבה יותר קלה ונחסך זמן רב במעבר בין מקום למקום, זמן שמתפנה ומאפשר למטיילים ליהנות מעוד מקום אחד או שניים, שבמסגרת טיול אחר אולי לא הייתם מספיקים לבקר בהם.

מדוע הסעה מאורגנת הינה הפתרון היעיל ביותר
עוד יתרון בנופש המאורגן הוא האוטובוס הצמוד. אין בכלל ספק שהסתמכות על התחבורה הציבורית ביעד אליו תגיעו, אינה תמיד הדבר החכם ביותר לעשות. למרות שיש ערים מסויימות עם תשתיות נהדרות ותחבורה מדוייקת ומהירה, ישנם מקומות רבים בהם לא כך הדבר, ואתם עשויים להיאלץ לשלם מחיר לא זול עבור השירות בתחבורה, לה חיכית זמן רב ונסעת בה שלא בנוחות. לעומת זאת, נופש מאורגן מאפשר לך ליהנות מהסעה צמודה, הסעה שלוקחת אותך ממקום למקום ודואגת שתגיע אליו במהירות המירבית ובנוחות האפשרית.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015