ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

מה כולל טיול קלאסי ליוון

מה כולל טיול קלאסי ליוון

יוון היא יעד תיירותי פופולרי מבוקש עבור ישראלים ותיירים ומכל העולם ובצדק. ארץ מסבירת פנים זו, רק שעתיים טיסה מהארץ, מציעה הכל מהכול: חופי ים מרהיבים לצד אוצרות ארכיטקטוניים מהתקופה העתיקה, שווקים תוססים וצבעוניים, מוזיקה ואוכל משובח ובקיצור, חווית נופש שכולנו היינו שמחים לעבור לפחות פעמיים בשנה.

 

הדרך הטובה ביותר לחוות את יוון: טיולים מאורגנים ליוון

יוון מתאימה את עצמה הן לצעירים והן למשפחות. מצד אחד היא יעד מועדף לטיול בסגנון 'בטן גב' האהוב על רבים ושרשרת האיים המפורסמים שלה מאפשרת לכל אחד למצוא פינה השקטה או לחגוג על החוף במסיבות ובמועדונים. מצד שני עבור משפחות ומיטיבי לכת המחפשים תוכן ועניין נוסף, יוון מושלמת ותוכלו למצוא בבירה אתונה, בסלוניקי ובמקומות נוספים, יעדי טיול נהדרים, ומקומות רבי משמעות לתרבות מההיסטוריה הקדומה כמו האקרופוליס המפורסם ושלל אתרים מיוחדים כמו גם טיולי כפרים, בוסתנים ומסעדות ייחודיות ועוד. אפשר לומר שיוון היא שילוב בין רומא לטוסקנה אם תרצו מהבחינה הזאת, רק קרובה וזולה יותר.

 

אתונה - סלוניקי - חצי האי פיליו - מטאורה - דלפי ועוד עשרות יעדים: טיולים מאורגנים ליוון

רוב הישראלים מכירים את יוון יותר מהצד של הנופש בה עם איים קסומים ותכולים כמו מיקונוס, סנטוריני, רודוס, קוס ועוד איים ויעדי טיול מבוקשים, אך יוון היא הרבה מעבר.

קראו עוד בהרחבה על טיולים ליוון כאן >>

זה היופי ביוון, הגיוון הרב שהיא מציעה. מי שמעוניין בטיול קלאסי ליוון יכול מצוא שלל אתרים לביקור שלא כוללים רק שמן שיזוף וקוקטייל על החוף אך היו בטוחים שהמראות הכחולים והירוקים לא יחמקו מכם ותמיד ישובצו בנוף בו תטיילו ויהפכו את הטיול שלכם מרענן ומקסים כל הזמן.

 

הנה כמה נקודות מעניינות שתוכלו לבקרן בהן ביוון במהלך טיול מאורגן במתכונת הקלאסית:

 

  • אתונה - עיר הבירה היוונית היא יעד חובה בכל טיול קלאסי ליוון. גבעת אקרופוליס היא יעד תיירותי ידוע אליו מגיעים מכל קצוות העולם, עם מרכז העיר העתיקה ומקדש הפרתנון, הרובע העתיק, הפלקה, הסמטאות הציוריות והטברנות, התצפית על העיר מלמעלה ועוד. כל אלה הופכים את אתונה לחוויה יוצאת דופן ומהנה ביותר בטיול שלכם ליוון.
  • סלוניקי - אם אתם מחפשים חופשה בסגנון ים תיכוני אבל בסטייל מודרני יותר, סלוניקי, העיר השנייה בגודלה ביוון מספקת זאת ובגדול. גם בה תוכלו ליהנות מאתרים ארכיאולוגיים מרשימים, טברנות, אוכל ואנשים לבביים, אך בתי הקפה והמסעדות בעיר מזכירים יותר ערים אירופאיות אחרות. 'המגדל הלבן' הוא יעד מרכזי לטיול בעיר כמו גם קשת הרוטונדה של גלריוס, שרידי העיר שוקקת החיים מהתקופה הרומית. בעיר העליונה (Ano Poli) תוכלו להתרשם משלל כנסיות, חומות ומצודה מרשימה כאשר כל פינה מתאימה לתמונה מרהיבה של בית לבן, גג אדום וים כחול ברקע.
  • חצי האי פיליו ומטאורה - אם ערים עתיקות, כפרים ססגוניים וחופים מרהיבים לא מספיקים לכם, בחצי האי פיליו תוכלו ליהנות אפילו ממראות של יער גשם בחלק הפונה לים האגאי בחצי האי פיליו. במטאורה תוכלו להתרשם מהמנזרים התלויים, ראשי הצוקים המפוסלים ועוד.
  • דלפי - היוונים החשיבו את דלפי ללב העולם. נמצא בה מקדש אפולו הידוע ויש בה בתי אוצר, תיאטרון עתיק, אצטדיון, מוזיאונים ועוד.

קצרה היריעה מלתאר את נפלאות יוון במאמר אחד, מוזמנים לקרוא עוד על יוון ולמצוא את מסלולי הטיול המושלמים ביוון, טיולים מאורגנים ליוון ועוד מידע וטיפים כאן >>

חופשה מהנה! 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015