ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיול מאורגן ליפן


בטיול מאורגן ליפן תמצאו עצמכם מטיילים על שרשרת איים ענקית שנושקת לאוקיינוס השקט במזרח אסיה, כאשר רק 4 מהם מיושבים והיתר הם פירורי איים קטנים, הרריים ורבים מהם אף וולקניים – המוכר מביניהם הוא הר פיג׳י. ״ארץ השמש העולה״ נשענת על תרבות עתיקת יומין ומסורתיות לצד שילוב מופלא של מודרניות – שילוב שמושך תיירים רבים מכל העולם ובשנה האחרונה אף שבר את השיא של 30 מיליון תיירים בשנה.

 

טיולים מאורגנים ליפן נחשבים לטיולים בלתי נשכח המעניקים חוויה יוצאת דופן ומעניינת הרבה מעבר לטיולים מאורגנים רגילים. יפן, "מקור השמש" ביפנית, נחשבת למעצמה כלכלית בעולם ולצד זאת עדיין שומרת בגאווה מעוררת הערצה על המסורת עתיקת היומין והמכובדת שלה. חדש וישן, מודרנה ומסורת, אלו לצד אלו משתלבים להפליא במדינה מרתקת זו. בטיולים מאורגנים ליפן נזכה להרגיש את כל זה מקרוב.

 

אם אתם סקרנים לגלות את המזרח הרחוק, יפן, כאחת המדינות המפותחות ביותר בעולם, היא היעד האולטימטיבי. על אף התרבות המסורתית והסגורה כלפי חוץ ושלל המנהגים המיוחדים, שכנראה לא תצליחו להבין לחלוטין במסגרת טיול מאורגן ליפן, היפנים הם אנשים מסבירי פנים אשר יעניקו לכם תחושה ביתית מלווה בשירות ורמות נימוס שלא מביישות את בית המלוכה הבריטי. טיולים מאורגנים ליפן יפגישו אתכם עם ארץ מסתורית בעלת היסטוריה עשירה, פלאי טבע מיוחדים ואנשים מאוד אדיבים ונעימים.

 

טיולים מאורגנים ליפן וטוקיו – ניו יורק של המזרח

טוקיו היא מפגש תרבויות אחד גדול שמדגיש עוד יותר את הישן והחדש. בטוקיו תוכלו למצוא זה לצד זה מקדשים עתיקי יומין יפהפיים וגדולים לצד שווקי אוכל, ברים וחיי לילה תוססים במיוחד. אם נסעתם במסגרת טיול מאורגן ליפן, שריינו לעצמכם לפחות חמישה ימים לטוקיו. העיר הגדולה הזאת שופעת חיים, בניינים גבוהים וזוהרים, חנויות מוזרות ומסקרנות, רחובות על גבי רחובות של מסעדות ואוכל רחוב ואפילו בית קפה מיוחד לחובבי בעלי החיים. בטוקיו תוכלו למצוא את כל שאהבה נפשכם – קניות, אוכל טוב, בתי מלון איכותיים והרבה מסורת, רוגע ונופים עוצרי נשימה.

 

הקסם של יפן לא טמון רק בנופיה או בשילוב המושלם בין אורח חיים מסורתי לצד זה המודרני, אלא גם ביעילות ובהתנהלות הנעימה והשירותית בכל מקום ובאופן יום יומי. כתייר בטיול מאורגן ליפן, חשוב שתלמד לקבל את התורים באהבה. תורים ביפן הם אורח חיים, חלק מתרבות ושגרת חיים והם מסמלים יעילות ומאותתים כי זה המקום האידיאלי. היעילות מתאפיינת גם בחציית מעבר החצייה או בעלייה לרכבת – הכל נעשה בצורה שיטתית ומסודרת שמשרה רוגע.

 

שומרי המסורת והטבע יעדיפו לקחת טיול מאורגן ליפן שמתמקד יותר באזור קיוטו, עיר קסומה עם רחובות עמוסים בכל טוב אך גם כזאת שהמסורת חרוכה בה עמוק. קיוטו מלאה במקדשים עם גנים מרשימים ושדרות של עצי דובדבן פורחים על גדות נחלים. באזור קיוטו תמצאו גם את יער הבמבוקים המפורסם שמעניק תחושה פסטורלית כמו שלא הכרתם או חוויתם מעולם – אם אתם מחפשים שלווה ורוגע, טיול מאורגן ליפן הוא יעד שאתם חייבים לעצמכם.

טיולים מאורגנים ליפן מתאימים בעיקר למטיילים שוחרי תרבות, אוהבי טבע המחפשים חופשה בלתי שגרתית ומפגש עם תרבות שונה. ארץ פורחת, נעימה ונקייה, מבנים עתיקים שנשתמרו עד היום, אכן טיול מאורגן ליפן ייקח אתכם אל יבשת אסיה בשיא תפארתה.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015