ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיולים מאורגנים – היעדים החמים של פסח 2019

האביב הפורח ברוב היעדים מתאים לטיול במזג אוויר נעים- לא קר מדי, לא חם מדי, הפריחה והלבלוב בשיאם וביעדים מסוימים זהו בהחלט הזמן המושלם לביקור.  כך שגם אם מדובר בחופשה משפחתית או בחופשה שנתית זוגית או בקבוצת חברים – תוכלו ליהנות מחופשה מהנה במיוחד.

ישנן אין סוף לאפשרויות לבלות בהן ברחבי העולם, לכל מדינה הייחוד והקסם שלה וכל טיול יביא לידי ביטוי את האופי ההיסטורי, התרבות המאכלים המוסיקה והפולקלור המאפיינים בכל מדינה ובכל זאת הישראלים שאוהבים כל כך לטייל עוד לא היו בכל העולם ויש יעדים שחשבנו שיוכלו להתאים לכם במיוחד השנה.

 

טיול לגיאורגיה 
 

גיאורגיה שכבר אינה משתייכת לברית המועצות מתפתחת במהירות והמטייל הישראלי רק התחיל להכירה. בטיול לגיאורגיה  את כל מה שהישראלים אוהבים. נוף מגוון מאוד  מדבריות לצד הרים ירוקים ופסגות מושלגות, אזורי יערות טבע סבוכים ופראיים לצד ערים אורבניות סואנות והומות, וכל היופי הזה משתרע על שטח של שישים ותשעה קילומטרים רבועים- שטח יחסית קטן שבו חיים מעל לחמישה מיליון תושבים. 

המדינה שממוקמת למרגלות הקווקז בין היבשות אסיה לאירופה בדיוק במיצר שממוקם בין הים הכספי לבין הים השחור  שלחופו נבקר בעיר החוף בתומי.  נבקר גם בערים נוספות כמובן טיבליסי עיר הבירה המרתקת שבה שילובים של חדש וישן, ביקור בעיר קותאיסי העתיקה שהייתה עיר הבירה הקודמת של גיאורגיה.

בטיול לגיאורגיה מלבד הביקור בערים נשלב ביקור בחבל סוונטי שנחשב לאזור הגבוה באירופה שבדרך אליו יתגלו לנו נופים עוצרי נשימה.
התרבות הגיאורגית אינה מאוד מוכרת בישראל ומהבחינה הזו גם המפגש התרבותי בגיאורגיה מרתק וחדש. התרבות, המוסיקה, האוכל המיוחד והפולקלור לצד כל מה שהישראלים אוהבים למצוא באירופה, מועדונים, ברים, קזינו, חנויות בשפע, מסעדות ומועדונים.

 
טיול ליפן

ארץ השמש- המעצמה הכלכלית מרתקת לא רק את הישראלים אלא תיירים מהעולם כולו.

אמנם ההתחדשות הטכנולוגית מגיעה ממנה אך לצד ההתחדשות הזו המדינה כולה עדיין שומרת על המסורות ההיסטוריים והתרבותיים שלה בקנאות. השילוב הזה בין הישן לחדש עובר בכל המדינה ובתושבים בצורה מופלאה ומרתקת. בנוסף ביפן ניתן להתרשם מאוד גם מארכיטקטורה וכמובן מנופים עוצרי נשימה וטבע מיוחד ושמור.

ניתן לבחור במספר אפשרויות לטיול ליפן - טיול ליפן הקלאסית שמתמקד בטבע, מסורת ומודרניות. נטייל בעמק קיסו לחוויות טבע עשירות, בקיוטו ובמעיינות החמים נפגוש במסורת היפנית , ובטוקיו נפגוש את החידושים המודרניים בכל עוצמתם.   

בטיול אינטימי לקלאסיקה של יפן נתמקד יותר באופן בו היפנים חיים את חיי היום יום שלהם. ניפגש עם תושבים יפנים שונים שיספרו לנו על פילוסופיית החיים , על בודהיזם, על שינטו, על ההיסטוריה היפנית העתיקה ועל המציאות העכשווית. ניפגש באסתטיקה המיוחדת לצד המקדשים העתיקים והאדריכלות המודרנית. נפגוש בסיפורי הסמוראים והנינג'ה ונבקר בפינות טבע שלוות וכן במרכזים שוקקים והומים. המעבר מנקודה לנקודה יתבצע באוטובוס פרטי אך גם ברכבת מהירה ובתחבורה הציבורית ומוניות. את הלינה נשלב גם במקומות מסורתיים ליד מעיינות חמים עם ארוחות בסגנון יפני. 

 

טיול משפחות לרומניה 

הישראלים שכבר ביקרו ביעדים רבים באירופה לומדים לגלות את רומניה מחדש.

כל מי שמעוניינים לשלב בחופשה שלהם טיולים בטבע יוכלו להנות ביותר מהביקור שלנו ברומניה. קיימים מספר טיולים שכולם לא משתייכים לטיולים המקובלים המוכרים. בטיול בקרפטים אנו משלבים בפעם הראשונה גם את אזור דלתת הדנובה שמשלב את הנוף ההררי של הקרפטים עם מפגש מיוחד עם תושבי הכפרים עצמם. נגיע במהלך הטיול לגבול אוקראינה, נטייל ביערות שמצויים ברכס מארמורש וכן נסייר ברחובות העיר העתיקה פייטרה נימץ. 

טיול ג'יפים בקרפטים או אחת מהאטרקציות המיוחדות שלנו בטיול משפחות לרומניה שבאמצעותם ניתן בצורה חווייתית ומהנה במיוחד להגיע לאזורים שמרבית התיירים עד היום לא דרכו בהם, וכן להפוך את ההגעה ממקום למקום לחוויה מהנה במיוחד.

 
כמובן שיש יעדים נוספים ומסלולים נוספים בכל אחד מהיעדים ופה יש רק טעימה על קצה המזלג אך במידה וכבר מדגדג לכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם כל מה שתצטרכו לעשות הוא רק להקליק

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015