ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

מאמר טיולים של פעם בחיים – איילה גיאוגרפית

משפחות רבות לא מוצאות את הזמן לבילוי משותף. שגרת החיים השוחקת, עבודה, לימודים, חוגים, חברים. הימים נגמרים כל כך מהר ופתאום הגיע שוב החופש הגדול , הילד שנדמה שנולד אתמול מתגייס בשנה הבאה – המהירות שבה הזמן עובר לא משאירה הרבה זמן ליצירת חוויות וזיכרונות משותפים ולכן יציאה לחופשה משפחתית מיוחדת חשובה לכל משפחה. היעדים יכולים להיות שונים ומגוונים.

אחד מהדברים החשובים ביותר ביציאה לחופשה משפחתית היא להוריד כמה שניתן את מרכיבי הלחץ . כשנוסעים למקום חדש אם האחריות על הניווט ותכנון הטיול חלה על ההורים הרי שמתווסף להם מרכיב לחץ משמעותי וגדול.

היציאה לטיול משפחות מאורגן יחסוך את כל הדאגות והעבודה בתכנון הטיול והירידה לפרטים וישאיר לכולם זמן פנוי באמת רק ליהנות מהנופים , מהתרבויות השונות, ובעיקר זה מזה. כמובן שבמקרה של טיול משפחות בחירת היעד היא החלק המשני אך יש בבחירת היעד לבדה גם אפשרות לפעילות משפחתית מגבשת.

הנה שלושה יעדים מומלצים לטיולי משפחות שכל אחד מהם יוכל לספק לכם את החופשה המשפחתית המושלמת הבאה בקלות.

 


טיול משפחות ביוון

 יוון מדינה קסומה וגם קרובה לישראל. ההגעה אליה תארך זמן קצר ותוכל לאפשר לכם מקסימום הנאה מהביקור בה בלי עיקובים מיוצרים וזמן רב בטיסות. טיול משפחות ליוון שלנו משלב בין החופים המקסימים והכחולים של האי לפקדה לבין הרי הצפון הירוקים. בטיול נטייל בכפרים היווניים המקומיים בצפון המדינה, נפליג ונשוט בנהרות ובמפלים ונפגוש לאורך המסלול את התושבים החביבים. בסיום יום טיול נחזור לנוח בחוף הקסום  ונרוויח עוד קצת "בטן גב" כיאה לחופשה אמיתית. לצד ימים של חוויות טבע ישתלבו גם חוויות לימודיות והיכרות עם ההיסטוריה והתרבות המפוארות של יוון ותור הזהב שלה. הכל באווירה קלילה שמתאימה לכל אחד 

 

טיול משפחות לאפריקה  

אפריקה הרחוקה והמסתורית מתאימה לא רק לטיול אחרי צבא אלא גם למשפחות עם ילדים. בטיול משפחות לאפריקה שלנו ניתן לטייל בספארי שמציעה שמורת סרגנטי השופעת במגוון עצום של בעלי חיים שונים ומגוונים- מאוכלי העשב  כמו עדרים של גנו, זברות, פילים, ג'ירפות, אנטילופות וצבאים שחיים בהרמוניה בטבע הירוק השופע ולצידם חיים הטורפים בראשם כמובן האריות והנמרים וגם ציטות, צבואים וכד'. בנהר נוכל לפגוש בהיפופוטמים הגדולים ובאזור המכתש שמצוי בליבו של הר געש בטנזניה אם נבחר לטייל בה נוכל לפגוש גם בקרנפים  לצד בני שבט המסאי שרועים את העדרים שלהם לצד בעלי החיים האחרים הרבים. בטיול נבקר גם בשמורת האגם מניארה שבה עושר רב של עופות טרופיים כמו הפלמינגו. וכמובן אי אפשר בלי לבקר גם בזנזיבר וביקור באי התבלינים ובחופים המרהיבים והטבע הפראי המופלא שבה. לא נזניח את החיים בים ונפגוש בהפלגה לספארי הכחול בין איים ולגונות בין דולפינים אלמוגים ודגים. 

 


טיול משפחות ברומניה

רומניה היא מקום מופלא לטיולי משפחות שרוצים חוויה קצת יותר מיוחדת. טיולי משפחות ברומניה שלנו יאפשרו לכם חווית טיולי ג'יפים ייחודית במינה. אם בטיולים המוכרים לרומניה מתבצעות נסיעות רבות במעברים צרים בכבישי אספלט בטרנסילבניה הרי שבאמצעות ג'יפים מדגם ניסאן פטרול ניתן לבקר באזורים קסומים שעד כה לא הרבה ישראלים ביקרו בו.  ביקור בצפון מערב המדינה יפגיש אותנו באזור מלא במערות . בחבל האפוסן שבו חלקי יערות וכפרים  שמשלבים נופים קסומים של הרי הקרפטים ועם התושבים הכפריים האותנטיים הרומנים ומושבותיהם של הצוענים השמחים והססגוניים. בכל אחד מהטיולים המאורגנים באיילה הדרכה מקצועית של מדריכים מנוסים מהטובים שיש בישראל בעלי ידע רב וניסיון שיוכל להעשיר את המטיילים בהרבה מאוד ידע, סיפורים פיקנטיים ובטיפים לאיפה כדאי ללכת לאכול או איפה לבלות בזמן החופשי.

בנוסף מדריכים מנוסים בשילוב הידע הרב והניסיון ידאגו לחופשה במינימום תקלות וידעו לסייע בכל קושי או בעיה שעשויה להתגלות במהלך הטיול במהירות וביעילות.כל מה שאתם תצטרכו לעשות בטיול המיוחד שתבחרו הוא רק ליהנות מהמשפחה המקסימה שלכם ולצבור עוד ועוד חוויות וזיכרונות חדשים ושמחים. 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015