ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

תיירות ויעדים פופולריים בגרוזיה

מחפשים אתר תיירות הנמצא במרחק קצר מישראל בטיסה וכולל מגוון רחב של אתרים מרהיבים? בואו לגלות את מה שיש לגרוזיה להציע!

טיול מאורגן ומרתק לגרוזיה על ידי מדריכים מנוסים הופך את המפגש עם התרבות הבלקנית למרתק במיוחד. במהלך הטיול תכירו את הסיפורים של כל אתר ואתר ותוכלו להצטלם ברקעים היפים ביותר שיש. אילו אתרים תגלו בטיול זה?


וארדזיה (Vardzia)
דמו בנפשכם הר מרהיב ואפרפר שחצובות בו מערכות שנועדו למשפחת מלוכה שחיה במאה טיול מאורןה-12. מעל נהר שופע בשם "קווה" שמגיע בדרכו עד להרים הסמוכים לטורקיה תמצאו את מערכת המערכות שמסתתרת בתוך הר ארושטי בדרומה של גרוזיה. במקום תוכלו לצפות במגוון ציורי קיר, מנזרים וכנסיות וסיפור מרתק במיוחד על בתו של המלך המקומי. אם בחרתם להכיר את המקום באחד ממגוון טיולים מאורגנים לגיאורגיה עם המדריכים של איילה תשמעו על נאומה של המלכה תמרה בגרנטיוני, מלכת האבחזים, הגיאורגים, הקחטים והארמנים לצבא שהביט בה בהערצה. איך הגיעה תמרה למעמדה ומה מסתתר במערות? זאת תגלו בטיול.

 
הר קזבק – Mt Kazber
למי מכם שמכיר את סיפורי המיתולוגיה הנפוצים בבלקן מקורה של האש בפסגות האולימפוס, בידי האלים שלא רצו לחלוק אותה עם בני האנוש. אך, פרומתיאוס שהבין את משמעות האור החמים עבור בני האדם גנב את האנרגיה העצומה והוביל אותה מטה לאנשים. האלים, לפי האגדה, כבלו את הטיטאן הסורר בשלשלאות להר שלפי המסורת הוא הר קזבק. אך לא רק מיתולוגיה מקומית נכרכה בהר הגעש הכבוי המתנשא לגובה 5 קילומטרים, התושבים מספרים כי שני סממנים נוספים של הדתות הגדולות חבויים במרומי ההר – אוהלו של אברהם אבינו ועריסתו של ישו.


פארק ברג'ומי - Borjomi
אם לא עייפתם מהטבע עוצר הנשימה של גרוזיה בוודאי תרצו לפגוש גם את בעלי החיים בשמורה העצומה בגודלה בה תוכלו לפגוש דובים, לוטרות, איילים, חתולי בר ואינספור בעלי כנף המגיעים לשמורה וחיים שם בטבעיות כאשר בני האדם מתארחים בבתי הגידול השונים במקום. בפארק זורם גם נחל שקט והאתר כולל גם בתים ששימשו בעבר את האצולה המקומית וסמוכים לכניסה לפארק.


הגן הבוטני בבטומי – Batumi botanical garden
העיר בטומי מציע למבקרים אף היא לא מעט אטרקציות כאשר הגן הבוטני המרהיב בה הנמצא על שפת המים הוא מקום מפגש של עופות הנודדים למקום, בעלי חיים ואינספור מקומות קסומים לנוח תחת עצים ירוקים עצומי ממדים. תוכלו לבלות יום שלם רק בסיוק בנתיבי הפארק ולחזור לרכב בקרונית חשמלית.

 
לסיכום, גרוזיה כוללת מגוון רחב של אתרים מרהיבים, כאשר הזכרנו בקצרה רק מתי מעט מהם. הצטרפו לאחד מהטיולים המאורגנים הנפלאים המוצעים במדינה בה הטבע נשאר בתולי, כמעט ללא מגע אדם, במקומות בהם תוכלו לגעת בהיסטוריה המפוארת של התרבות הבלקנית במקום ולראות את המקומות בהן לפי האגדה האלים שכנו והיו חלק בלתי נפרד מחייהם של בני האדם.

להזמנת טיולים מאורגנים לגרוזיה צרו קשר באתר, נציגינו ישמחו להעניק לכם מידע על הטיולים.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015