ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

קולינריה באיטליה

תנועת ה"סלואו פוד" שקמה באיטליה במקביל לכניסתן של רשתות פאסט פוד מוכרות, עשתה זאת במטרה אחת – חיזוק המסורת הקולינרית המקומית. לא משנה אם אתם מבלים במסגרת טיול מאורגן ומרתק לאיטליה או בהרכב עצמאי, אחרי שעברתם שלל אטרקציות באיטליה וזכיתם להכיר מקרוב את חיי הלילה באיטליה – זה הזמן לדבר על הקולינריה המקומית והמצוינת של האיטלקים.


חפשו את הקולינריה האותנטית
ארץ המגף היא מולדת כמה מהמאכלים הטובים ביותר שיש בעולמנו הקט – פסטות על סוגיהם השונים, פיצות, יינות מעולים, בצקים מצוינים, מרקים וכמובן – ג'לאטו, הגלידה המקומית. אם תרצו למצוא את הקסם האיטלקי האמיתי, אל תתפתו להתפשר על רשתות המזון המהיר הפרושות בכל רחבי העולם, אלא העדיפו לאתר דווקא את בתי האוכל האותנטיים, המבשלים קודם כל למקומיים. מקומות אלו יענו לעיתים לשם "ריסטורנטה" ובהם יוצגו בפניכם מגוון רחב של מאכלים לאומיים, זאת לצד מסעדות נוספות הממוקמות ברחובות הצדדיים – שם יחכה לכם המטבח האיטלקי האמיתי. בהתאם לעיר בה תטיילו באיטליה, יוצעו לכם מסעדות בהן אמונים על מאכלים השייכים לאותו חבל ארץ בלבד, השייכים מבחינה גאוגרפית, היסטורית ומסורתית למקום – והתענוג יהיה בהתאם. הנה כמה מהמאכלים המיוחדים שאסור לכם לפספס בערים הגדולות.


ונציה
בצפון מזרח המדינה שוכנת ונציה, עיר התעלות המקסימה. מסעדת הטרטוריה "אלה ריבטה" הממוקמת סטטייר קסטלו, תשמח להגיש לכם כמה מהמנות המצוינות ביותר בגזרת המאכלים האיטלקיים, כמו למשל סרדינים מטוגנים עם רוטב בצל מתקתק וחומץ, המהווים מנת אנטיפסטו מעולה – איך אפשר שלא, כשהדגים מגיעים ממש כמה מטרים מהמסעדה, טריים טריים? בנוסף, תוכלו להגיע גם למסעדת "אנוטקה צ'יקטריה דו קולונה הממוקמת בסטטייר קאנרג'ו, בה יחכו לכם מעדני דגים וירקות, כדורי אורז, תפוחי אדמה, גבינה ובשר העשויים יחדיו בסגנון מטוגן או מוחמץ – ובמחירים מצוינים שישאירו לכם תקציב מכובד להמשך התפריט המעולה.

מילאנו
במרחק של שעות נסיעה מונציה, בעיר מילאנו, תוכלו ליהנות מהשילוב בין ישן וחדש. בעבר נולדה מנת הדגל האיזורית כמעט במקרה, כשאחד האמנים שעמלו על בניית ה"דואומו" המפורסם שילב זעפרן (בו השתמש למלאכת הרכבת הצבע למבנה) במנת האורז שלו, והגיש את המנה בחתונת ביתו. השילוב התגלה כמוצלח במיוחד, וכך נולדה אחת המנות הטיפוסיות ביותר במקום.
דרום טוסקנה
אם תסעו דרומה יותר ותגיעו לאיזור מארמה שבטוסקנה, אל תפספסו טעימה (ועוד אחת, ועוד אחת לדרך) של מרק הריקוטה המצוין של המקומיים. השילוב יוצא הדופן בין גבינה רכה לבין מרק יוצר את אחת המנות המעולות שיש, המוגשות באופן מסורתי עם תרד, לחם מקומי, בצל ועגבניות. תענוג.
רומא
אחת ממנות הדגל הרומאיות נהגתה בהשראת העם היהודי. בעבר, עת שכנו יהודי העיר בגטו המפורסם של העיר רומא, הגישו מנת דגל מצוינת – ארטישוקים מטוגנים. הארטישוקים ה"יהודיים" יחכו לכם גם היום במסעדות הכשרות שברחבי הרובע, וגם במסעדות רומאיות אותנטיות.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015